sobota 17. června 2017

Soutěž

Ahoj, tak konečně jsem se dokopala k tomu, udělat tu taky nějakou soutěž! Proč to?

  • Protože už má tenhle blog za sebou roční existenci (🍰🎈) a protože ho ještě pořád navštěvujete a čtete. :-)
  • Protože psát blog je pro mě způsob, jak si v hlavě urovnat myšlenky a názory o přečtených knihách. Někdy je toho potřeba přečíst hodně, já pak měním jednu knihu za druhou a nestihnu se po přečtení zastavit a pořádně se nad ní zamyslet. S příchutí slov je mi pak k tomu prostorem a důvodem. Je to moje místo, kde se můžu podělit o dojmy, kde můžu sdílet pocity z právě přečteného a taky třeba někoho inspirovat ke čtení. :-)
  • No a samozřejmě taky z toho důvodu, že bych někomu ráda udělala radost. :-)

Tak jdeme na to!

Co můžete vyhrát? 

Můžete si vybrat z následujícího: Buď knihu Solitaire od devatenáctileté(!) Alice Osemanové, což je vlastně takový běžný young adult román, anebo značně hororovnější a magičtější soubor povídek Co nám oheň vzal od Mariany Enríquezové, argentinské autorky.


Jak soutěžit?

Napište mi komentář nebo e-mail na bohemistik25@seznam.cz a v něj uveďte:
  • váš e-mail, kam vás můžu kontaktovat v případě výhry,
  • kterou z výše uvedených knih byste chtěli vyhrát,
  • a především váš tip: kolik knih je na hromadě na fotce níže? (Samozřejmě všechny knihy na hromadě nejsou viditelné, abyste je mohli jednoduše spočítat.)
Učiňte tak do půlnoci 25. 6. 2017. Já pak vyberu z nejbližších tipů dva výherce, které následně kontaktuji. 


Tak díky za účast a hodně štěstí! :-)

18 komentářů:

  1. 1. TheMellory@seznam.cz
    2. Zalíbila se mi kniha Co nám oheň vzal.
    3. Tipování není moje silná stránka, ale tak kolem 30 by jich být mohlo... :)))

    OdpovědětVymazat

  2. Ahoj, také se ráda zapojím.
    1. karolina.knavova@seznam.cz
    2. Po Solitaire koukám už dlouho, tak tu.😉
    3. Tipuji 36 knih.

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Pidulinka12@seznam.cz
    2. Co nám oheň vzal.
    3. 25

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tie knižky vyzerajú nádherne! Inak som tu prvýkrát, po komentári sa tu ešte porozhliadnem :)
    1. timka@timkablog.sk
    2. Co nám oheň vzal! <3
    3. 29

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, také ráda zkusím štěstí! :)
    1. skyscraper0801@gmail.com
    2. Solitaire
    3. 33
    Díky za soutěž!
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. casionangelova@gmail.com
    2. Co nám oheň vzal
    3. 27 :-)

    OdpovědětVymazat
  7. aprincesna@gmail.com
    Co nám oheň vzal - samozřejmě nejen kvůli tomu dokonalému přebalu, už jsem o autorce slyšela, a plánuji se více na ženy-autorky zaměřit :-)
    Tipuji 28, snad to nebude moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a gratuluju, tvůj tip byl přesný! Napíšu email. 😊

      Vymazat
  8. 1. klimka.miska@seznam.cz
    2. Co nám oheň vzal
    3. Typuji 34
    Tak snad se na mě konečně usměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. ftcf009@gmail.com
    2. Solitaire
    3. Tipuji 27 knih

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Gratuluju, Solitaire je tvoje. 😊 Napíšu email.

      Vymazat
  10. 1. dominika.cmielova@seznam.cz
    2. Solitare
    3. 39 ��

    OdpovědětVymazat
  11. 1. alyssana@seznam.cz
    2. Solitare
    3. 35

    OdpovědětVymazat
  12. 1. klaraka.kralovska@seznam.cz
    2 Solitare
    3. 21

    OdpovědětVymazat
  13. 1. adelreznickova@gmail.com
    2. Co nám oheň vzal
    3. 33

    OdpovědětVymazat
  14. 1. kikizubik@seznam.cz
    2. Co nám oheň vzal
    3. 23

    OdpovědětVymazat
  15. 1. katka.horylova@seznam.cz
    2. Solitaire
    3. 33

    OdpovědětVymazat
  16. 1. nicola.kremeckova@seznam.cz
    2. Solitaire
    3. 23

    OdpovědětVymazat